Allround Backoffice medewerker
Voor ons kantoor in Scheveningen is Beleving aan Zee op zoek naar een:
Beleving aan Zee is een actief en creatief evenementenbureau, gevestigd in het prachtige Scheveningen. Ons kantoor ligt op een steenworp afstand van het strand en boulevard. Wij bieden zeer gevarieerde werkzaamheden in een gezellige, informele werkomgeving.
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken?
Je bent zeer klantgericht ingesteld, weet van aanpakken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je hebt ervaring op administratief gebied en kunt zeer goed overweg met Word, Excel, Gmail.
Je bent zorgvuldig, werkt gestructureerd en kunt goed schakelen tussen verschillende taken. Daarbij ben je oplossingsgericht en stressbestendig. Je bent enthousiast, betrouwbaar, kunt goed zelfstandig werken en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Je werkzaamheden:
- Contact met partners en klanten en het opstellen van offertes
- Het organiseren van (bedrijf)events van A tot Z
- Eventbegeleiding bij grote groepen op het strand
Lijkt het je wat om met ons in Zee te gaan en herken je jezelf in bovenstaande?
Dan nog even een paar bullets die we niet zo makkelijk in het verhaal kwijt konden maar die wel belangrijk zijn:
- Je bent minimaal 28 uur beschikbaar
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed
- Ervaring met het programma Recras is een pré
- Ervaring in de Horeca is een Pré
Solliciteer dan nu!
Stuur je CV en motivatiebrief naar romy@belevingaanzee.nl ovv Vacature Allround Backoffice Medewerker.
- ✔Specialist bedrijfsuitjes & zakelijke evenementen
- ✔ Teambuilding & plezier gegarandeerd
- ✔Scheveningen + meer strandlocaties Zuid-Hollandse kust
- ✔Grote groepen: 500+ personen
- ✔Voor alle deelnemers wat wils. Iedereen geniet!